MOTIF?? haha :D
yeah!!
haha, time ni aq malu nak snap pic, ye la well well first time snap pic with my new friends :D
my sempoi face :D
xtau nak buat gaye ape, love pown jadi la :D
=..='' my face
kaki xbole nak chill, mcm2 gaye ade
yeah!!! u pendek :D i tinggi la :DD
x silap aq, yg pegang kain hijau tu, lepas snap pic ni, die KENTUT!!! x senonoh!!
baju skola aq lagi putih dari dorang kan :DD
PEACE (Y)
No comments:
Post a Comment